close
標題:

TAIWAN VISA

發問:

我想問下大家,到底taiwan visa 系咪一定要21日度先會寄到你家架??因為我有朋友她們11號先去整visa,果個人同佢地講要15日工作天,佢地以為包埋星期6,日.但系我地想29號就去taiwan啦.有無人試過中途話要整快證,定其實張visa會早d寄到架??>..< 更新: 我朋友系中華旅行社整架,我地計過要拎到張visa要7月3號先拎到.我地等吾到甘耐a>..< 如果佢已經整左,中途可吾可以再整多一次a??

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

您好ah"" 我個fd琴日去力寶大廈44樓,,整visa,, 雖然400$,,HK 但明天就okay拿到,,, 您係幾時整嫁??邊到整嫁/.??? 一係叫您朋友去力寶大廈44樓睇下,,,

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()