close
標題:

今天看售樓書,看到政府地契年期只50年.50年後會點?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

今天看售樓書,看到政府地契年期只50年.50年後會點? 點解地契年期會禁短架?係邊個定架? 香港人平均壽命7/80歲,如果花一生時間供完一層樓,死左想留俾仔女都唔得架喇喎. 如果30歲買樓. 到歲退休,仔女為左照顧我,同我一齊住,唔去買樓, 到我80歲,地契到期咯,我會點呀,到咁老先搬,如果適應唔到,過得唔開心,精神壓力大,咪死快d囉...

最佳解答:

你可以方心, 地地契年期只50年, 50 年後一定用錢續租, 唔通要業主拆個間樓佢咩, 一座物業幾千個單位, 你估政府點收返d 業權先? 唔怕d 人嘈咩, 況且香港係國際金融中心, 無錯, 政府係可以收返幅地, 但咁收左, d 國際仲會黎香港投資物業? 所以結果之有一個, 就係要比地租解決 錢係萬能的!!

其他解答:

又好似係喎...不過仔女孫仔女唔一齊住,才會有老人村,這種概念另整個社會會完結的!..|||||政府不會即時收回你的物業,但一個超過五十年的物業,住下去都會有危險,又要大家湊錢大裝修。你的想法本來是正確的,以前都有好多人好似你這樣想,之不過你看看今時今日,那些深水埗唐樓的老人家們!!分分鐘死左都無人知! 仔女同你住!?你發吓夢就得!你層樓係過千呎豪宅啊?係咪係名校旁邊先?你唔為自己,都為吓D孫啦!!要你D孫為了你而住係老人區,根本係毀左個孫既一生前途!!做人唔好咁自私,念舊係好事,但做人要向前望,長遠D!唔好只看自己,還要看看未來子孫三代! 如果搬屋會令你死的話,咁你最好快快去吧!否則你未退休之前就好搬定啦! 2008-07-07 14:04:16 補充: 如果我係你仔女,我會同你講:「唔好留一個超過五十年樓齡的危樓給我,我唔想全家咁快去賣咸鴨蛋!」|||||50年後, 政府有權收回用地作其他發生, 也許會要求補地價或會批准業主用多幾年, 是因應土地供應需求而定, 因為地是永遠屬於政府的, 我們買的只是土地上的租用權, 所以97之後的新樓業主都要交地稅給政府。 鄧伯伯話過香港五十年不變, 應該是他定的 請改變你的買樓心態, 買樓是用來投資, 樓價高時賣出, 樓價底再買新樓, 仔女的事, 他們長大成人, 就要他們自己顧自己喇 為人子女的, 就算你沒有錢給他們, 他們都要照顧你的, 將來的事, 不用想得太長遠, 因沒有人會預計得到的 平常心對子女, 平常心看將來吧
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()