close
標題:

14歲女仔,好想增高...

發問:

我14歲半了..今年6月就15歲了... 我以家身高165... 但我仲想高d... 我聽人講話女仔去到18歲,就冇咩機會再高了.. 所以我好想爭取時間... 我想去到1米7幾架... 你地覺得有冇可能? 有咩方法可以幫助我? 請唔到copy一大篇文俾我..唔該 更新: 但我唔識游水啵,我可以用咩代替... 係唔係一定要做齊咁多樣先得= =

最佳解答:

其實你而家都好高, 去到1米7刀有機會o既 你黎o左M未先? 黎M之前個排會狂高,之後就好似話高得無咁快 你飲多D奶啦, 打籃球都得 吾識游水可以去學,因為聽講真系好有效

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

女仔好似去到15歲,就冇咩機會再高了|||||1.先食Chlorella(綠藻)改善吸收系統 : Chlorella(綠藻): 它是所有已知植物中含葉綠素和核酸(核糖核酸、去氧核糖核酸) 最高成份的來源,而葉綠素則是在自然界中最具威力的排毒元素,故被形容為「自然界的醫療者」,其化學結構類似血紅素,對造血有利,並可促進紅血球的數量,改善貧血症,同時,葉綠素亦能排除腎、腸、肝、血管的毒素,促使對腸臟有益的大腸菌,恢復正常運作,葉綠素並能夠刺激細胞組織的重生,並且加速傷口癒合,另外,葉綠素對幫助消化、除臭、及加強鐵質、鈣質的吸收,有顯著的作用;故被形容為「自然界的醫療者」,並能夠刺激細胞組織的重生,並且加速傷口癒合,日本福井四郎醫學博士的研究指出:綠藻能將體內液體調節成弱鹼性,令人體器官、骨骼、經脈生活在健康的弱鹼性體液中; 2.食Collagen(膠原蛋白)改善肌肉 Collagen(膠原蛋白) : 醫學界相信膠原蛋白與頭髮、骨骼、肌肉、皮膚、承托乳房、燃燒脂肪……有一定關聯,而纖維狀的膠原蛋白形成的網狀結構,組成75%真皮層,主要是提供皮膚的張力和彈性,及供應營養予表皮層及表皮附屬物――毛髮與指甲,並負責輸送水分到表皮層,同時,膠原蛋白對皮膚的生長、修復,有一定程度的幫助,並可預防細胞膜衰老,維持皮膚的彈性與潤澤;肌肉組織的主要組成物質雖然不是膠原蛋白,但是,若缺乏膠原蛋白,便會影響激素的分泌及肌肉的生長; 3.食鯊魚軟骨Shark Cartilage改善關節軟骨韌帶 鯊魚軟骨Shark Cartilage是一種酸性多糖複合體,並含有硫酸軟骨素A及C,具有抑制微血管衍生的因數,可以使腫瘤新血管無法產生,從而幫助斷絕供應癌細胞的養份,預防腫瘤;同時,鯊魚軟骨還具有良好的抗氧化作用,可以延緩細胞老化,使皮膚潤澤光滑;鯊魚軟骨並含鈣、蛋白、膠原、黏多醣體,為製造人體關節軟骨韌帶等之要素,對風濕性關節炎、骨刺、關節膠原膜磨損等症很有幫助; HEQ &HEQm 知識|||||Have a lot of food. Meat and fish good for you.they help you to grow strong. Go run.|||||我聽人講話女仔去到18歲,就冇咩機會再高了..你不必擔心,我22歲才第二次高。高好多。 所以我好想爭取時間...一定跳繩游水跑公園吸氧氣 我想去到1米7幾架... 你地覺得有冇可能?=================有可能 有咩方法可以幫助我?=====以上|||||drink milk do more exercise like swimming,running have enough rest
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()