close
標題:

一個17年從未試過同朋友出街既青少年會唔會好怪?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今年17歲,男性,由細到大都只係同父母出街。 從來未試過同朋友出街,會唔會好怪?== 莫講話同朋友出街,就連一個朋友電話都無。 我個人唔主動,唔鐘意出聲,想問朋友拿電話、msn都唔知點開口。 我成日都想了結生命,因為無朋友,做人黎都無意思,你地話係咪啦=〔 每日都只係打機,由早上8:00am,打到夜晚11:00pm就訓覺。 請問有無人同我一樣都係無咩朋友?(不過我估到無架啦) :( 係網到又識唔到朋友,現實世界又識唔到。 你地話我係咪一個好怪既人? 更新: 我曾經試過主動過幾次同人sayhi,不過呢幾次都無人理我。 所以我真係唔想再主動。 更新 2: 講就易lo,但做真係好難架:( 我係現實生活同人say個幾次hi,但佢地都唔彩我。我又無得罪佢地d咩。 你地如果係現實同人sayhi,但對方唔應你,咁你地仲有無信心再同人打招付丫?

最佳解答:

hihi~你睇下你段野幾多人hi你~ 我覺得一o的都唔怪,有時我都會一個人行街,成日呢埋o係屋企上網。 冇電話又有乜出奇,有電話都唔contact就奇﹗唔知點開口係你怕醜左少少姐,問多幾次,睇下自己錯o係邊呀ma~一次成功咁下次咪唔會再唔知點開口囉,你問都唔問就想有人地o既電話同msn咩?呢o的野唔係你問我就我問你架啦~太被動o既話就等於唔比機會人又唔比機會自己,你男仔黎架,做事爽o的啦~ 咁就想死好無謂,唔通你想你自己到死o個一刻都冇朋友咩? 會唔會你成日掛住打機,唔比多個機會自己去識朋友呀,不如你試下同你身邊鍾意打機o既人講下打機o既野,有共同話題大家會易熟o的架﹗如果大家都唔鍾意出街,你可以約o的人去你屋企一齊玩架~ 我同你一樣都係冇乜朋友,我而家冇野做,所以成日o係屋企,朋友又唔多之餘搵親o的朋友唔係有野做就要番工,連吹水都冇時間彩我,同冇朋友都冇分別,不過o係屋企又自得其樂姐,咪睇多o的書充實下自己囉~ 有時o係網識唔到朋友唔出奇,就算比你識到都要睇清楚係乜人,我覺得你要識朋友,除左番學,仲可以參加多o的唔同o既活動,你不如去做下義工,做義工o既人會nice o的同埋比較易認識o的,因為係團體活動,做義工之前之後都要坐埋一齊商討好多野,尤其一開始o個陣大家就已經有個機會認識大家,我覺得值得一試,好過你成日o係屋企打機,你成日o係屋企就已經封閉左自己去識朋友o既機會啦,不如出去做o的有意義o既事,比多個機會自己學多o的野識多o的朋友仲好。 試過幾次hi人冇人理你就唔想再主動,幾次o既失敗唔代表o的咩架,你試下睇准時機再出擊啦,有時o的人覺得個場合唔啱先唔理你,或者一開始你試下帶o的可以引人注意o既野去一班人o既地方(例如,例如姐~帶隻倉鼠番學),等佢地問你做乜帶o的咁特別o既野,再一路慢慢發展啦~識朋友都唔可以太急架。 最後同你講,同父母出街係件好事,我都有好多年冇全家一齊去街lu,其實我好羨慕你同你父母有咁好o既關係:-) 祝你早日搵到屬於你o既朋友啦 2008-01-28 13:35:11 補充: 如果hi人冇人hi番係會覺得down,不如你試下望住o的人笑黎代替hi會唔會好o的,笑比到人親切o既感覺,咁你咪睇下有咩人會對你笑番轉頭囉,咁就好自然睇到邊個想同你做朋友,你都唔好成日唉聲嘆氣啦,你要有個開開心心o既樣,如果唔係身邊o既人見到你成日愁眉苦臉,佢地都覺得你又煩又悶啦, 首先你要比人覺得同你相處唔係一件難事先,最簡單o既開始就係笑多o的~知ma~想笑得好睇o的,不妨試下對住塊鏡笑多o的先~好有用架﹗^^

其他解答:

都幾怪下wo~~ 不過,,, 唔緊要~!! 我同你做freind,, 你話好唔好,,, 但係你唔好介意,, 我得 六年班 only =.=|||||||我明白ge" 同人say hi,,,人地又吾彩你" 又點會再有勇氣去say呢.... 不過話是話" 你再咁樣落去吾得架bo! 你吾系怪人" 系過份內向!!!! 可能d人見你成日都吾出聲" 又吾知你諗咩! 冇啦啦say hi吾知點做先吾彩你啫! 又或者系佢地個角度" 你真系怪人。 你父母知吾知你ge情況牙?! 你而家非常雖要一個朋友同你分擔同傾訴牙! 首先識個网上ge fd先啦!! 最好佢系一個會{睇}你d字同比意見你ge人(msn ma} _____________ 疑點: 每日都只係打機,由早上8:00am,打到夜晚11:00pm就訓覺。 (你吾洗返學架" 你讀完書啦?!} ______________________________ 你超級需要改善你ge人際關係,,,再系咁吾得架!!!!!!! 咁真系會變怪人" 咁你點踏足呢個社會牙!!!! (如果你真系講真ge畫" 你同我做朋友啦! 我同你傾計啦! 我系一個14歲ge女仔) 按我個名就得架啦!|||||呢個世界唔係咁架~ 你想有朋友你就要主動 再唔係你咪同我做朋友囉 雖然我仙得果12歲,你17歲 但係你有d咩我都可以幫下你比d意見你既 我msn係;stephy021304@hotmail.com|||||講真..真係好怪 不過想改變自已ge心情我都會明 不過我想問你你高定矮? 肥定瘦? 樣衰or 1般 or 靚仔? 不妨可以add我 msn : sdwai@hotmail.com|||||hi我今年都係17歲~可5可以做朋友呀~請留低你的e-mail/msn 1.你話你"由細到大都只係同父母出街"1至2幾次應該有?只係你5記得姐 我諗你放左學果時~都有同d同學食下野~行下 學校果d活動都算有出個街~中學果時班會活動都應該有 2.你話想''了結生命,因為無朋友,做人黎都無意思'' 你死左你爸爸,媽媽點呀 你5可以當他們係朋友咩 3."每日都只係打機,由早上8:00am,打到夜晚11:00pm就訓覺" 敢冇人叫你only打機ga~你可以讀下書ga←都好有義意 或者其他野 4.你而+做緊野定係番緊學 你可以同他們做fd ga~ 5.係網到又識唔到朋友 你而+米識到好多lo~ 6.現實世界又識唔到 可能你而+在網度識到的朋友終有1日會成為你的現實世界朋友呢? 到時米有朋友電話 2008-01-22 19:33:52 補充: 你只係同幾個人hi果幾次人地冇理你姐你都識講只係幾個人他們5理你5想同你做fd姐但我相信呢度敢多位回答者~都想同你做fd lo~你可5可以主動留低你的msn呢!~你hi我們我們應你wo~仲有只係果幾個人係敢姐~5好以偏概全~當全地球人都係敢得5得呀你同5到果幾個人做fd 代表同全地球人都做到fd最後重覆~請注重留低msn|||||你咁悽涼,不如我做你朋友啦,世界咁大,點會識唔到朋友架,冤豬頭也有乂鼻菩薩,比d信心,點都會識到一個半個卦,但最好唔好識d壞人呀,希望總在明天,祝君好運|||||怪怪地`-_____- 你有膽去了結你既生命` 點解冇膽去問人拎電話同msn` 你可以同人傾下d無聊野` 之後就問佢拎` 主動d`唔主動真係冇朋友`|||||唔多唔少都有d怪架 衣家d女仔11歲度都一齊去玩去影貼紙相 男仔都約去朋友屋企打機啦 你個人應該比較內向 你可以好似上面果位咁話"主動d" 但係最好吾好去機鋪 最學壞架 同埋吾好成日留係屋企打機! 多d出街牙! 你同朋友好close咁自自然都會交換msn,電話 或者你吾敢問佢攞msn你咪話"我俾我既msn你, 你add我吖" 你等佢add你咪仲好 你吾可以咁諗架! 應該積極d試下交朋友! 你吾係好怪 可能係比較吾識同人相處 話曬你成日打機wor 咁啦你想傾下計可以add我既msn 圖片參考:http://i126.photobucket.com/albums/p83/sk8er_gurl_6/smilieA3.gif 吾好咁吾開心 主動d俾信心自已!! x 2008-01-19 21:53:05 補充: 但係最好吾好去機鋪 最易*學壞架|||||我唔同你一樣 but你真係得打機...正係打機就冇野做?! 有d怪... 大膽d is ok no need 自殺.... 知我la..主動d 2008-01-19 21:34:57 補充: 信*我la
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()