close
標題:

部iphone個鎖機制無反應,20點=]

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

有次我跌1跌左部機落地下,之後出街,帶左個iphone套, 之後佢個日hi到個鎖機制就問你係吾係熄機, 之後我就返到屋企訓教,之後醒返既時候,個鎖機制就點禁都無反應, 系我個制壞左定係我set左d唔知咩野所以禁極都無反應? 更新: 但如果我系itunes回復失敗,部iphone變左白蘋果,我又禁吾到鎖機鎖, 熄吾到機,咁點算 更新 2: 又或者變左1個usb上面有個itunes,咁點算 = = 更新 3: 我都禁吾到關機制點DFU Recovery

最佳解答:

http://www.iphone4hk.com/jailbreak/dfu.htm DFU Recovery 有錯誤再post 2011-10-10 21:43:28 補充: iphone變左白蘋果可拎apple store

其他解答:

基本上係無得設定Power制的,你可以先試試在iTunes中回復,如果仍是不能用,你還是拿去維修好了。
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()