close
標題:

NOSTALE 我想問下有隻寵47 lv,咁我系唔系47 lv 先組得?

發問:

NOSTALE 我想問下有隻寵47 lv,咁我系唔系47 lv 先組得? 仲有我想問下狼和山洞豬和山岩烏龜等怪有沒有use技? 順便問下有沒有人help我捉山洞豬和山岩烏龜?(我珠) NOSTALE(香港)

最佳解答:

Q.我想問下有隻寵47 lv,咁我系唔系47 lv 先組得? A.係呀! Q.仲有我想問下狼和山洞豬和山岩烏龜等怪有沒有use技? A.山岩烏龜可以用來打豆,因為可以則邊全部攻擊! 山洞豬和狼應該冇 Q.順便問下有沒有人help我捉山洞豬和山岩烏龜?(我珠) A.你可以問下人,你比佢1M佢就會幫你捉! By ★☆跑吧!夢之歷險~☆★

其他解答:

隻寵47 lv,你要比隻寵高lv 狼和山洞豬和山岩烏龜可use技|||||NOSTALE 我想問下有隻寵47 lv,咁我系唔系47 lv 先組得? i think yes 仲有我想問下狼和山洞豬和山岩烏龜等怪有沒有use技? no

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()