close
標題:

最佳40分! 打機狂入!

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我部機用1024x768解像(最高用到) 但我搞鬼why用唔到高畫質,禁左高畫質同低畫質一樣! 唔買顯卡,答到有40分!

最佳解答:

你個Mon係咩Mon.....L-CD Mon..... 如果係L-CD Mon 咁你真係要買顯卡........... 如果唔係 係舊Mon 的話......咁你正係換Mon 就得啦...... 種有你個Mon 最高去到1024x768 睇黎你個Mon 都好舊下.... 我唸你都係換左佢啦........ 種有....你唔買顯卡的話.....唔係一個問題的.........我想問問你部電腦用左幾耐......通上5年後要升級你部電腦......大部份d 硬體好多都舊...追唔到game 既質數.....身為一個專業玩家.....如果你電腦真係囉黎打機的話.....你一定要升級你部電腦........顯卡一定要換....因為你換左Mon 咁畫面質數一樣係低....換埋顯卡....你玩game 一定靚到極點啦....

其他解答:

但是得20分? oh!no|||||到隻game入面先至禁高質數因為入果個item係無用 你入到隻game入面可以禁快速鍵esc之後刊揀高質睇下得唔得? 我之前都試過係咁~原來係要入到去先禁架~不如你試下先喇~有咩唔得或者對隻game有咩問題可以e mail比我你幾多lv呀?我唔定架~你send e mail比我再一齊玩呀|||||你試下入到隻game入面先至禁高質數呀~因為入果個item係無用架~ 你入到隻game入面可以禁快速鍵esc之後刊揀高質睇下得唔得? 我之前都試過係咁~原來係要入到去先禁架~不如你試下先喇~有咩唔得或者對隻game有咩問題可以e mail比我 你幾多lv呀? 我唔定架~你send e mail比我再一齊玩呀|||||你唔想買顯示卡 你不如試吓去将個1024x768高畫質解像換成低畫質 然後重新開機之後先換成1024x768高畫質解像啦|||||e.e 白痴都知咩事la 你重裝過顯卡程式咪乜事都冇lu|||||我都try過,你要選擇高畫質下面果個sin,我有玩的,你play which sever?我可比你my ac ga sent to my e-mail : ivanngan079@yahoo.com.hk|||||但是得20分?
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()