標題:

聖約翰的急救課程:急救證書課程-全日(AFA)

發問:

我打算親呢個暑假去報讀聖約翰的急救課程,我的確係搵到岩既課程黎讀~之後我就睇個價錢喇,佢首先話~~~..每位就240..之後急救課程手冊又80..之後都係急救課程手冊,唔知點解係英文板,又210..跟住繃帶包就38..最後的就自由選購 「人工呼吸口面防護膜」2.5..仲有的都係自由選購「人工呼吸口面防護膜連鎖匙扣」36=口=|| Q1咁到底即係要比幾多錢呀???仲有的...請問一下自由選購的可買可唔買,但佢又話考試用.....=_=|| Q2咁到底又即係洗唔洗買呀~oh my god!!希望讀過呢個課程既朋友們答答我喇~thx!! ... 顯示更多 我打算親呢個暑假去報讀聖約翰的急救課程,我的確係搵到岩既課程黎讀~之後我就睇個價錢喇,佢首先話~~~ ..每位就240 ..之後急救課程手冊又80 ..之後都係急救課程手冊,唔知點解係英文板,又210 ..跟住繃帶包就38 ..最後的就自由選購 「人工呼吸口面防護膜」2.5 ..仲有的都係自由選購「人工呼吸口面防護膜連鎖匙扣」36 =口=|| Q1咁到底即係要比幾多錢呀???仲有的...請問一下自由選購的可買可唔買,但佢又話考試用.....=_=|| Q2咁到底又即係洗唔洗買呀~oh my god!!希望讀過呢個課程既朋友們答答我喇~thx!! PS:下面的是相片跟網止,我怕我講得唔清楚。 相片:http://f7.yahoofs.com/users/45a96f11m20022b0b/b019/__sr_/9577scd.jpg?phgFRiGBHtCk8rrd 網止:(我選的是一:急救證書課程-全日(AFA))http://www.stjohn.org.hk/b5/timetable.shtml(我選的是一:急救證書課程-全日(AFA))

最佳解答:

其實我o岩o岩先讀完呢個course(5月中)...同樣係全日制~~仲放埋榜o添^^ Q1) 我當時besides 交o左學費($240)之外 仲買o左本急救課程手冊($80) 因為我"冇"朋友有繃帶包,而且加上衛生問題(到時會包手手腳腳o架~),我都係買o左($38) Q2) 其實佢都冇叫我o地一定要買「人工呼吸口面防護膜」...因為佢o地會用好高濃度o既酒精o黎洗公仔個咀.....而且我都試過第一次練人工呼吸時用防護膜... 不過好麻煩...而且好難吹得起個公仔個肺袋....所以我最後都只係好似其他同學仔咁用酒精洗~~(阿sir都係咁做..佢話安全o架) 而「人工呼吸口面防護膜連鎖匙扣」呢...就更加冇咁o既需要...呢個係for你預你學完急救...真係咁唔好彩遇到有人冇o左呼吸,而你又要save佢...為o左保護自己先用o者~~~ ((((((((OVERALL)))))))) 所以你基本上只係需要交 ( 240+80+38 ) = $358 我o個陣都係咁交...(只係中途加o左個$2.5o既防護膜) 不過你都可以問朋友借繃帶包...只要入面最少有: (a)4個三角巾+ (b)2卷軸繃帶(3吋+2吋)+ (c)2-3清潔敷料 咁就可以save番 $38 啦~ >> ($ 320) 而本急救課程手冊呢...如果想問人借要小心喎...因為o岩o岩先改o左版...而且始終自己keep一本係好o的...因為入面有好多資料你根本考試都讀唔哂~~~(不過你放心啦~筆試好easy o架~) 希望你撞到教我o個位阿sir啦~佢真係好叻...好有料兼風趣~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

首先可程費 一定要啦 急救課程手冊 你如果有fd有 你可叫他們借 不過你可買本 你有空可拿來看 急救課程手冊 中英 你都是你自己選擇啦 繃帶包 最好買啦 到時 考試真的要用到 人工呼吸口面防護膜 可不買 真是的張野 好似面膜 好薄 你真的要買 那就買 人工呼吸口面防護膜連鎖匙扣 他有個袋裝住 你中意可當飾物也可 可隨身帶住 你如過咩到沒 我建議你買 急救課程手冊 繃帶包 240+80+38=358(按你比的資料計算) 你之前有沒上過基礎班(好像是基礎急救班) 你如果沒你讀AFA可能有點辛苦 要記好多野 不過 你有時間去記那就沒問題啦 你真的去上那個班 你就加油啦 還有 你考試那時 會有筆試 心肺復甦法 包紮 筆試 在網上可找到 小許 不過考試有 許多份卷 份份都不同 不要想*出貓* 沒可能的 其他的都要考你去練習啦
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()