標題:

Panasonic FX-30一問...

發問:

我自己用緊舊機FX-30... 日光/燈光下影既相唔覺有咩問題 但而家先發現影夜景好粗好多顆粒同埋好蒙同唔夠光 已經試過晒用部DC入面既MODE 但都好似冇咩效果,都係好差... 唔開FLASH又暗到乜都睇唔到 開左都係影唔到 因為淨係閃左自己前面既野,影唔到我想影的。 我都知呢部機影夜景應該唔係好靚 但我都見過有D人測試時D夜晚相影得OK清楚... 所以請問有冇人可以教我點SET先可以影得清楚D呀響夜晚?? 麻煩各位幫幫手丫!! THANKS ALOT!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

夜景多顆粒的最大原因係用咗自動iso.因為相機唔知你有冇用腳架,為咗避免手震,會提高iso去加快快門速度,而加高iso的副作用就係多顆粒. 唔夠光就係因為你開咗自動閃光燈. 在低光的場合用自動閃光燈,相機會假設你淨係想影到閃光燈影到的地方,會提高快門速度避免手震.於是閃燈閃唔到既地方就會黑. 閃燈的有效距離是很短的,要影景幾乎肯定冇用. 唔想咁樣,只要關閉閃光燈,相機就會知道要靠現場光,減慢快門,於是背景就唔會黑,但係長快門易手震,所以要用腳架或者其他方法固定相機.襟快門亦唔好就咁襟,要用兩秒延遲拍攝. iso唔好用自動,要用iso 100,咁就唔會有顆粒,不過FX30最長曝光時間只有一秒,有啲較暗既地方有機會唔夠光,咁就唯有用iso 200. 想用閃光燈都得,但係唔好用自動,要用夜景人像,咁相機會用閃光燈之餘也用長快門. 要留意夜景人像由於閃燈色溫跟現場光不同,會令背景偏色的,如果前景有合理照明,最好唔用. 2008-11-04 09:20:05 補充: 我要更正一下,FX30最長曝光時間有成60秒,唔會有快門時間唔夠長的問題.

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()