close
標題:

有左33日,身形會唔會開始???

發問:

有左33日,身形會唔會開始變,同埋胸部會唔會開始變硬,同埋好好胃口呀????會唔會太快呀嘐 更新: 但係屁股好似大左啊,唔通唔只三十幾日

最佳解答:

唔會呀, 我當時有左都係咁上下時間開始 '大食', 不過一到兩個月左右胃口會差d, 跟住到3個月又食過... 胸係會開始谷, 好似谷M咁硬和有點痛, 正常架! 身形呢...因人同第幾胎而異, 但你自己會feel到條腰真係硬d架...

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

四至五星期,如是第一次懷孕,未有好大改變。。 身形會開始有少少脹,特別是腰部,會比較桶型,因為會build up腰部的脂肪去保護胎兒。。 胸部都會較脹,少少啦。。過多三四個星期會明顯D。。 因人而異的。。。|||||有咗33日身形係唔會變, 個肚未有咁快會現, 起碼到4個月到開始慢慢開始增大; 反而你己家胸部慢慢開始會脹大, 因增加奶水, 有時會有少少痛; 另外每個人胃口都唔同, 我就同以前無咩分別, 都有幾好胃口, 咩野都食, 但我有幾位朋友, 同我差唔多有咗BB, 佢地有啲就無咩胃口, 成日都反胃想嘔, 所以都係睇下你本身既體質|||||有左33日身形唔會甘快變,但胸部會開始漲漲地,因為開始會有奶水起,胃口都可能會有變架!不過每個人都唔同,我有左7個星期,就成日覺得好累,不過胃口就無咩點變!
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()