close
標題:

12歲拖拍...你認為點???

發問:

12歲拖拍...你認為點???

最佳解答:

12歲拖拍?得''幾好牙''睇下個男仔幾嵗ja!!最好大你兩3年就好na'' 你屋企唔比你拍拖呢?!我都係12嵗就開始拍拖na!!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

拍拖呢樣野呢,就無分年齡介限,只要你係真心鐘意對方,對方又鐘意你,同時你又可以keep住D成績既,拍拖係無問題既。|||||本人認為太快喇~|||||拖拍? ok la|||||12歲拍拖 好好牙 有咩吾好姐 最好女仔吾好大過男仔 我Feel姊弟戀 吾係甘好 你屋企人比吾比牙 吾比就偷偷地拍 吾好話比佢地聽lOr 我會十卜你嫁 加油!加油!|||||其實我feel玩玩下,不會認真...最好大過d先拍|||||12歲未完全發育......個人認為12歲拍拖太細個喇~ 但係我有個朋友「好似」拍緊拖,佢D成績非常非常差!! 例:默書嗰陣...佢淨係寫左幾隻字(唔講都知唔合格= ='') 我老師之前嗰D同學有D成績一齊進步,不過只係少數...... 所以唔好去冒險,遇着D壞人就死喇....|||||12歲只不過係讀初一,以我認為最好唔拍拖 不過有時拍下拖都係好GE 只要你顧到成績,家庭 你咪拍囉|||||拖拍?! 你係想拍拖?? 嘻! 睇下你另一伴個人成唔成熟啦! 同埋要睇你係抱住一個咩既心態去拍拖!
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()