close
標題:

香港人想入morning musume!40點!

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年11歲,同成員最細個個差吾多大 係香港住,吾願意去日本住 識小小日文(konishiwa個類) 跳舞,唱歌,做戲難我吾到 如果冇幾會 有咩團會收我 例如tvb,icon girls 我知我好煩,但40點! THX~ 更新: THX~tob****** 但我想知道 除左s/millage或者morning仲有咩組會收細團員? THANK YOU 如果答到我俾40分架啦 更新 2: THANK YOU 萬分感謝 最佳係你啦:))))

最佳解答:

HIHI,你好~ 其實我都好中意MORNIONG架, 我都有諗過入架www 2005年, morning黎過香港, 但其後既日子,淳君都無計劃黎香港/挑選... 2008年, 淳君到中國挑選合適既人選, 最後純純,琳琳成為早安既頭兩位中國人, 佢哋都花咗好耐既時間去學日文, 同成員溝通... 2010年, 純純,琳琳畢業後, 淳君沒有到中國再次挑選新成員, 可見淳君已經放棄開發中國市場.... 如果你願意去日本,都可能會有機會既.... 個人認為s/millage or morning 有可能會比你面試~ 因為呢兩個組合開成員都好細個... 但係都要學好D日文:))) 我覺得都係大個D先算, anyway 加油!! 2012-02-11 23:35:34 補充: 如果你個h!p既話, 我覺得只有s/millage&morning會收, 因為佢哋依家既成員都偏向細, c-ute / beryyz 工房 佢哋既成員都比較大, 而且無計劃畢業/舉行選拔, 所以我覺得s/millage&morning機會會d. 或者你可能好似小聖/小遙/琳琳咁, 先參加H!P EGG 可能可能直升MORNING, 如有問題可能留言比我;)))

其他解答:

而家好似有11期選拔(morning),外國人可以參加嗎?
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()