標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

中三eng唔past...(次次都49..-.-)

發問:

我都中三la...但係次次eng 都係得49左右... 雖然我現在真係好努力..但係都係好怕下次要出成績表ge exam考得唔好.. 想問問各位師兄師姐..我應該點溫先好??會考又點萛?? 我一定要開始睇吓點萛LO... 我好想出人頭地啊!!我ge目標係入HKU!!幫幫忙la~~^^~~

最佳解答:

中3既就做多d英文練習背下d voca 咁,, 唔駛理會考住.會考又唔同考法架啦 英文lee家野做平時積累番黎既.. 臨exam先讀成績自然冇咁好.. 平時睇多d英文書,外國戲劇,講多d英文 慢慢就會有成效,急唔黎既 加油!!

其他解答:

on99!!!!!!!!!!!!!!冇可能的
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()