標題:

邊度有43號女裝鞋呀??~做好心啦..新年要新鞋子!!

發問:

雖然近年已出左好多大碼鞋店,但我因腳長,要成43號先得.雖然有好多旺角舖都有去到43號,但因為D款實在太差啦,唔係淨色就冇乜款選.同出面普通SIZE的款式,實在係天壤之別! 我當然有試過訂鞋啦(去過利時同銅鑼灣),但一來太貴二來佢地出0既版都係太合心意.... 有冇人話我知邊度有43號鞋買呀!!(出街/返工款都得!)出面個D42都唔ARM著..已周圍找過好多地方...失望透啦....唔通大腳女仔就冇D LADY 一D 的鞋著嗎? 更新: 有提議即管提出...只要係在香港,唔係網上訂購或yahoo拍賣. 更新 2: 有提議即管提出...只要係在香港,唔係網上訂購或yahoo拍賣.

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

hehe~~~~~~ 我以前都好似你一樣咁煩惱o架 ! 見到d 靚鞋又冇自己個size 喎 ! 想買都買唔到,真係好慘o架 ! 不過我依家就冇晒哩d 煩惱喇 ! o拿 ! 醒間好o野過你啦 ! 銅鑼灣霎東街o既樓上舖, 你只要o係Times Square o既Farragamo o個邊o個個出口, ( 對面係Esprit 同Calarfonia ) o係o個個出口望去右手邊, 你就會見到間貼o左" ?????shoes & bags "o既大玻璃, 提埋你呀 ! 佢係o係意大利站樓上o架 ! ( 唔好意思呀 ! 因為我平時行街,淨係認舖,唔認地址o架 ! 不過照我o敢搵,實搵到o架 ! ) 我第一次同朋友上去之前,諗都冇諗過有咁多款揀o架 ! fashion icon 又有,casual 又有,lady 又有,OL 又有,就連party 都有o架 !!! 佢o個度又有得訂造, 又有得買現貨喎 ! o敢到時你想等又得,想即刻買o黎著又得啦 ! 不過我多數都係睇雜誌d 款訂造o既 ! ( 貪佢係牌子呀嘛 ! hehe~~~~~~ ) 我以前試過好多間,都冇哩間咁好, 所以我淨係介紹哩間比你囉 !!! 我淨係去開哩間o架咋 ! 其他o既,我就真係唔敢講喇 !!! 所以我建議你可以試o下先呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

其他解答:

exchange series 40+ d女裝鞋可以去到45號 不過新年前就只有尖沙咀門市,開到年三十晚 地址 尖沙咀百利中心1樓99號 2375 8383|||||你可以試下去TST 東部麼地道67號半島中心地下L19舖, 有間叫FRIxx 的鞋店, 可訂造, 我結婚時都是找他們做的, 手工好 (我有拇趾外翻, 同老闆講要特軟皮) 我有同老闆講價, 因為地處遊客區, 佢都有平比我. 不過, 那已是幾年前的事, 可電27216908問下仲起唔起道先.
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()