標題:

坊間lcci30--40小時課程

發問:

1:坊間lcci30--40小時課程,適合哪些人讀? 2:如果英文很差,又未讀過會計,適合讀嗎? 3:一年制的課程又會唔會太晒時間? 謝!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

樓主你好 一般來說,lcci 科程要看你想讀咩科 比如costing? accounting? 只是讀account,一般都係40個鐘(level 2) $1630 30 hours( level 1) $960 48 hours (level 3) $1850 我覺得,香港商業專科學校都幾好 香港商業專科學校 提供商業、會計、電腦及秘書等課程。 ... 英語課程. 會計學原理會考課程. 商專花絮. 商專特刊. 商專快訊2007. 商專動向. 香港財務會計準則(HKFRS)課程. 專業會計文憑課程. AIA 國際會計文憑課程. 二零零七年度假期年曆表. 職位招聘. F.7 畢業生 -為您開啟會計專業之門 ... www.hksc.edu.hk/ - 35k - 網頁紀錄 - 更多此站結果如果英文差,都可以讀會計 不過,我自己中五會考中/英都肥 icci level2 都有pass with distinction 佢那d有格式比 不過,計數就易 去到hong kong standard 就死(acca/ hkiaat/ aia那d)(lcci冇咩standard 讀) 因為佢問理論問題(我自己因為英文差,advanced account都唔方好得好那) 我6月1日仲要考hkiaat的advanced account 3:一年制的課程又會唔會太晒時間? 都幾,因為多數學校,都係,等上堂,又轉堂/又小息/空堂.. 我都讀咗二年會計la(所覺得..)

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()