標題:

好急!!!!!!!!!!!!!!!!!我想50幾萬做長線投資

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想買三種股,有咩建議? 請解釋埋點解要揀呢d股? thx

最佳解答:

做長線投資, 先要問下自己有冇足夠耐性; 定下自己長線投資的時間, 現在好多人話長線, 點知3, 2 個月見到賺或蝕就想沽貨; 如果你對股票認識唔多, 又想用股票依個工具, 可以考慮 (2800)盈富基金, 佢代表咗恆生指數的成份股, 又有息收, 又較安全; 要分注入貨, 50萬可以分 4 注, 現價可能還會下跌, 但長線都值的入第一注, 唔好溝得太近, 起碼有 15%跌幅先好溝; 小小意見, 希望幫到你!

其他解答:

純粹個人意見 長線的話 買股票的人都建議我買HSBC 或 是 中銀 畢竟一間是全球性 一間是有國家護蔭|||||以下網址給你參考: http://hankyu-wk-investment.blogspot.com/2008/04/ifa.html|||||長線投資唔建議買股票, 股票係短炒就可以. 因為太費時間睇住. 你可以考慮基金作為你長線投資既工具, 因為基金有專人管理, 分散風險, 同埋有穩定增長.... 你就可以唔洗自己睇住, 去享受生活 想知有乜好買, send email 比我 happymi1212@yahoo.com.hk|||||如你沒有投資經驗,應先向投資經理(銀行或經紀行)商量,才拿錢出來投資 我本身建議你應先學習一些投資知識,並不是其他人說投資什麼好就投資什麼. 以下的方法可增加你的投資智慧 : 入門書籍 - Stock for the Long Run (Jeremy J. Siegel) 或 到討論區看東尼的文章|||||那建議你忍耐點再入場 現金就先放銀行~ 等這個市再 低點時 今年10月份可能會有 假牛市 明年一月可能會是一個入市的好時間 正式步入衰退期 你想做多長的投資都沒問題 ~ 5~10年吧|||||分散d買基金,做長線投資更好!|||||如果你唔介意投資黃金的話 (長線) 可以搵我,我解釋比你聽 kelvinlee1107@hotmail.com|||||純粹講下, 你自己要再睇睇好唔好. 如果要買三種股, 要選高息股, 金融股同增長股, 高息股在熊市會較有支持, 金融股係百業之母, 大多數時間都好, 增長股係牛市表現最好。
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()