標題:

在加拿大從事會計工作

發問:

小弟係不久既將來可能移居加拿大 如果我想係加拿大從事會計工作 兒家係香港里段時間"最好"向邊個方向發展,ACCA AIA CGA,定其他選擇? 更新: 多謝你既解答,首先請你見諒,里件事對我好重要,我唔想行錯路,但我想要一個詳細的既回應. 因為我查過睇過好多野,有人話CGA係加拿大既二流公會,國際認可係ACCA,邊道都通行,因為加拿大係個移民國,公司同人種類都好多,咁會唔會話有一的其他國家既認可資格反而比加拿大既好,等於係香港工作,我有香港既碩士好,定外國既碩士好,咁未必本土既資格一定比外國既好. 我想要一個詳細既回應,例如一的證據,例子,更好係一個係加拿大讀過或做過account,而絕對清楚,因為太多人講既野好唔同"不確定或估估下既答案可以免除" 如果我講既野有得罪,請見諒,因為重要,我先唔想錯

最佳解答:

咁就梗係 CGA 啦 !! 2008-12-05 17:00:59 補充: 冇錯 !! ACCA 係邊道都通行 !! 但你的情況係你會移居加拿大, 咁CGA內所學和所用的就更加適合加拿大當地的會計制度及模式 !!

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

營養蛋白素 一杯營養蛋白素代餐相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種營養素, 100%天然草本素食者亦食用, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶! 當細胞吸收充足營養,扺抗力就增強,生病的情況就會自然大大減少!低卡路里,代替早餐, 午餐兩餐,可作為減重, 代替一餐,可作為keep fit. 我個女都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善鼻敏感, 流鼻血, 暗瘡少咗, 我做文職, 133磅, 160CM用咗簡單經濟又健康既方法!, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, http://www.healthcometrue.com/life
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()