標題:

有關 ndsl 問題

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係一個新手 ..我想問我岩岩新買左 ndsl 但係唔識入game 呀 .. 我岩岩 dl 左 個 softwarev2.58係唔係 最update 呀 ... 但係我唔識 把 .nds 個 file 變左 .sav file 呀 請教教我 ...

最佳解答:

係 最update係V2.58 25/12/06出的 你download左d file 係.nds檔 你要去佢個web www.supercard.cn download個轉換軟件 轉左先會出2個file 一個係.sav & .dsq 張呢2個file 放入memory card 就可以放入sc到玩

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()