標題:

msn登入資料

發問:

我想問msn/window live messager 既登入資料(我tick左記低e-mail& pw)係放係邊架?? 因為我部機唔知點解次次重開機就會冇哂d登入資料 我想試下del左個登入資料既野佢,定有其他方法解決?? 幫幫忙,plx! 更新: 我依家次次開機都係要打一次架,次次tick左save低,下次又冇左 如果tick左save低,但close左msn再開返,佢又可以自動登入 係淨係restart 同下次開機時先會有呢個情況 更新 2: 好似係8.5 我重裝過好多次啦,仲del埋program file入面live messager個folder 都仲係咁樣

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

重裝試下///// 你用9.0????? 再 2009-05-25 21:01:51 補充: download 9.0先.. http://download.live.com/messenger/?mkt=zh-hk

其他解答:

reset and enter data again.
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()