close
標題:

我既血壓上壓得90下壓得50中醫話太低喇,同埋我想知乜野叫做心血少??(中醫)

發問:

我近期覺得自己既身體唔係好好,所以去左睇中醫調理,因為我想整返好個身體之後先至生bb,但係我去到睇既時候個中醫幫我量血壓,我既上壓得90,下壓得50,咁樣係咪過底呢?同埋佢話我既脈膊好弱又話我心血少,肝火旺,咁即係點?咁係咪即係我既身體好差呢?同埋我係成日都訓唔到覺既人,又易醒,醒左就會訓唔返,仲有既就係我左手邊個胸骨對落少少既地方,有陣時會冇啦啦痛!!咁我係咪即係個心有事呢??我真係好擔心!! 希望有人解答到我既問題啦!! thxthxthx

最佳解答:

上壓得90,下壓得50 脈膊好弱 1.may have 貧血 please check for haemoglobin血紅蛋白 or complete blood picture 2.低血壓 左手邊個胸骨對落少少既地方,有陣時會冇啦啦痛 may be ischaemia of heart 冠心病 check up for: 1.ECG 心電圖 2 chest x ray 3.24 hour ECG 4.Echocardiogram 5.Treadmill ECG 運動心電圖 6.MRI heart

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

睇中醫...
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()