標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

比60號小巴司機臣錢,可以告他嗎?

發問:

本人女朋友2天前,在順利坐60號小巴到啓田,落車時個司機好惡咁話我女朋友上車冇比錢,要佢比返錢,由於女朋友上車時打緊電話,唔肯定係咪真係冇比,而且女朋友為人比較怕事,當時比個司機鬧一鬧,佢在又驚又想哭的情況下再一次用八達通比錢, 後來我知道事情後,陪她到地鐵站八達通機check下,20分鐘佢比左2次$3.7,証明女朋友比人臣,我打電話去小巴公司,本想要一句道歉就算,但有一個男人出來話道歉就唔會,叫我自己搵個司機出來告他,想問有沒有人這樣做?告佢咩?

最佳解答:

匿名 網友你好!對於 閣下 的提問,在下 cecimak 有如下的意見想發表,但請注意這些個人意見祇供你作參考之用,並不保證絕對正確! 想問有沒有人這樣做?告佢咩? 答:為著這麼少的數目,當然無人會特意找出對方並提告吧? 真要告其實亦無可告之罪!對方懷疑令友未付車資,要求她補付是合理之舉(當然態度或許不好)!如果她認為自己無錯,可以堅決不付或報警解決!那當場到地鐵站查核資料便一清二楚! 現在雖證實自己無錯,但由於數目實在太少,絕不值得花時間去追究!我明白或許你和女友感到氣難下!但要以法律途徑追回幾元的公道,是無謂之舉!而要求對方道歉亦相信難以成事,反正這等粗人你跟他計較作甚? 真要做些事的話,建議你到運輸署的投訴熱線投訴他!電話在專線小巴站頭和小巴車身上都會貼有!但要紀錄日期時間,車牌號碼,司機名字(最好有抄低車頭司機証)等資料! 就算因事過境遷無法提供資料,也可以投訴這小巴線服務態度不佳,以惡言辱罵乘客!要求他們檢討服務質素!

其他解答:

79K小巴司机屈顧客沒俾錢.態度差.管理公司說這是司機的正常 處理方法那司機很凶得話八逹通在十分钟內是不會扣第二次錢的 . 如我再扣就是沒給錢. ... 但態度唔應該咁差, 唔可以助長!!!公司更唔應該未查清楚就咁話邊個0岩邊個錯 ....你嘅八達通應該有紀錄可以做証據, 如果小巴公司堅持唔回水, 咁就應該報警處理...|||||你可以參考以下網址 http://www.comingzoo.com http://www.pf23.com 我自己都去開, 希望可以幫到你~ ^T^ 比我20分!
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()