標題:

你們覺得我應該入邊間中學

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

你們覺得我應該入邊間中學 中80 英62 數83 常90 謝了 急急急急急急!!!!! 更新: 在葵青區裏中學 更新 2: 可以報葵青區的哪間中學,唔該

最佳解答:

明愛聖若瑟中學 中華基督教會燕京書院 中華傳道會李賢堯紀念中學 荔景天主教中學 嶺南鍾榮光博士紀念中學 獅子會中學 石籬天主教中學 循道衞理聯合教會李惠利中學 -------------------------------------------------------------------- 以上都係BAND2學校 全部都係中中,, 你英文得62英中肯定唔收... 不過有幾間BAND3千其唔好入!!! 香港四邑商工總會陳南昌紀念中學 樂善堂顧超文中學 -------------------------------------------------------------------- 呢兩間BAND3校風好差,, 收你都唔好入... 我有兩個朋友分別讀呢兩間... 兩個都話學校入面有D黑社會... 係學校打交,,食煙都有...

其他解答:

你應該揾band2(同我一樣) 九龍城區你可以揾新亞中學(好咗好多,我都選這間),順德聯誼總會胡兆熾中學,鄧鏡波中學(校風一般),五旬節中學,... (聖母院書院千期唔好入)
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()