標題:

交響情人夢 網上睇 ~ [[ 10分問題 ]]

發問:

我係土豆網睇 好齊 但真係好慢 =.=" 我試過裝土豆飛速.. 都唔得既? 點樣可以睇得快d呀 ? youtube又唔齊 !! 我係foxy down 都睇唔到既 !! 我想要tvb配音板本呀 乞求各位可以幫下我 !! 因為我真係好中意套劇 想隨時係網上可以睇到 !! thanks very much!!!!!!

最佳解答:

http://hk.56.com/gate/big5/so.56.com/index?type=video&key=%A5%E6%C5T%B1%A1%A4H%B9%DA+ and then you can type 交響情人夢01 but it is japanese version. you can only watch cantonese version in tvb

其他解答:

我都係好中意交響情人夢~~~~~~~好好看 你係foxy down ,之後應該有得看,因為我都係foxy down 完之後看呀!!!! 可不可以講凊楚呀???????????????

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()