標題:

警察投訴科係邊度架?

發問:

我成日都聽人講, 如果俾警察打可以去警察投訴科投訴, 但我覺得冇咩用. 間中睇報紙, 有受害者講自己在差館被警察打, 但投訴又冇人理. 仲有, 都被人打傷左啦, 醫返都晒藥費, 投訴左又點呀. 我讀中三果年就見過一個便衣警察毆打一個手無吋鐵的道友. 自此之後, 我就唔再立志做警察啦, 十年啦, 就算依家警察請人我都唔想做. 講返正經事先, 警察投訴科係邊度架?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

警 察 投 訴 課 電 話 傳 真 香 港 灣 仔 軍 器 廠 街 三 號 警 察 總 部 堅 偉 樓 附 翼 地 下 警 察 投 訴 課 熱 線 2866 7700 2200 4460-62

其他解答:

以上兩位人兄都已經解答O左你O既問題, 但有幾點我想你清楚, 其實十年前你見警察打人唔出奇,果陣根本上無乜人肯當差, 所以請O既都係低學歷O既人,但時代會進步,現在警察最低學歷都要 3科合格同埋英文課程乙合格((<<英文課程乙E唔易嫁,唔讀書果D肯定拎唔到)), 所以現在警員都有返一定質素,再者E+請O左好多大學生,警察都轉為知識型。 而警察打人到現時都有可能仲發生,但有一點的就是只是佔極少數。 ((唔好睇少D道友,雖然佢O地唔夠人打咋,但佢O地死淨把口,你唔知佢O地有幾黑人憎呢,就算你係幫佢O既,隨時都照樣被佢O地罵))
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()