標題:

請問那裡有香水賣(40-60蚊)唔要太差的.

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想買一支香水. 咁我以前無用開香水既, 只係會止汗劑有少少香味咁.我唔知係邊度買好, 我諗住40-60元. 你無介紹下我? 我想要少少清香咁就可以了.係用來噴下個袋同件外套小小香香地就得架, 主要噴落張咭放落個袋度^^我見SASA既細細支香水版好似亂七八遭咁, 又唔知咩味, 又唔知幾錢, 見到好多中年女士選來選去, 我都無眼睇LU~ 有O的便利店10-20蚊既水果味太恐怖, 好似噴水果香油咁-_-又去過Body Shop, 見到O的都幾靚架^^, 不過80-150一支又貴左少少, 咁有無平價O的又唔係好以水果味香油咁恐怖既就得架喇. 其實我都幾鐘意Body Shop個種~除左名牌子, 究竟係邊度有香水賣架? 顯示更多 我想買一支香水. 咁我以前無用開香水既, 只係會止汗劑有少少香味咁. 我唔知係邊度買好, 我諗住40-60元. 你無介紹下我? 我想要少少清香咁就可以了. 係用來噴下個袋同件外套小小香香地就得架, 主要噴落張咭放落個袋度^^ 我見SASA既細細支香水版好似亂七八遭咁, 又唔知咩味, 又唔知幾錢, 見到好多中年女士選來選去, 我都無眼睇LU~ 有O的便利店10-20蚊既水果味太恐怖, 好似噴水果香油咁-_- 又去過Body Shop, 見到O的都幾靚架^^, 不過80-150一支又貴左少少, 咁有無平價O的又唔係好以水果味香油咁恐怖既就得架喇. 其實我都幾鐘意Body Shop個種~ 除左名牌子, 究竟係邊度有香水賣架? 更新: 回雅莉莎: 今日行左莎莎卓越, 無去專柜度睇(應該係比較貴既), 桌越好似得香水版(廿幾蚊亂晒個種), 我覺得唔合心意無睇到. 再去莎莎, 香水部有好多款可自己試. 有太約幾十蚊一大支至百幾蚊一細支都有, 我都唔知點, 見到美國卡通公仔一set5-6支幾靚百幾蚊, 但又覺太細樽. 咁幾十蚊一樽仔既, 我試過幾隻味, 但覺好難聞重噴到成pat水, 最後無睇其它, 其實我唔係要香水版, 我想要清香味既香水(好似止汗劑個種咁清), 同埋個噴頭最好噴到好幼細, 唔知body shop個O的得唔得呢? body shop成80-150一支, 價錢同我都差好遠. 我想約40-60.

最佳解答:

香水呢d野好難講, 太平的香水又冇得試味, 買左唔o岩味仲晒錢, 其實你如果想要平, 可以去莎莎卓悅的香水專櫃試左味先, 試o岩之後再問d sales有冇果隻香水版賣, 咁你可以唔洗同人逼揀香水版, 又可以試到味先啦! 不過就未必一定有囉! 同埋香水版多數都係冇噴頭的, 要用好麻煩。(香水版大概 $20~$90 支不等) 其實你鍾意body shop的香水點解唔買? 都係貴你的budget少少, 不過重點係自己鍾意嘛! 用來噴下個袋同件外套的話你買佢最細的size就得, 一支已經有排用。 2007-10-15 11:47:08 補充: 其實香味呢d野我覺得都幾主觀, 你想要清香味既香水的話, 可以揀返EDT (eau de toilette) 或 EDC (eau de cologne), 普遍來說氣味都係淡d, 不過就好快散晒囉!如果不是香水版, 咁可以試味的香水絕大部份都會超過你的budget, (我個人覺得...太廉價的香水多數都好難聞)所以才建議你可以去左莎莎卓悅的香水專櫃試左味先, 你可以叫d sales 介紹d清淡d的香水比你, 試完問佢有冇版仔比你買返去試幾日先, 買大支的一定貴ga! 香水版都有幾ml, 冇噴頭你都可以自己去買個香水樽入起佢噴, 2007-10-15 11:47:30 補充: 就我經驗來說如果一定要貨裝香水又平又有得試味而d味又ok的只有body shop, 你budget預咁少又想要平靚正又o岩心水唯有靠你運氣...噴頭最好噴到好幼細? 你想要幾細? 其實一般貨裝的香水噴咀(冇壞的話)個個都差不多...我反而覺得噴咀太幼好易會噴到成pat水咁....

其他解答:

卓悅咪由lo有便宜又好用。|||||卓閱好似有
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()