標題:

月經不準的問題

發問:

我今年十六歳身高1.61體重46,47咁彈下彈下~由2006年10月10幾號左右黎過月經之後到現在都無黎過la~我睇過中醫食過三四日藥,又打過通經針和食左一個星期西藥,但係到而家都未黎ar~而且最後一次黎個陣時d量好少只是黎左日半平時有三至五日, 我平時食野唔落油而且之前的體重係58~58kg咁上下...會唔會有影響r...?我而家好驚...聽人講再係咁會閉經以後都無得生bb ga...點算r

最佳解答:

我認為你有可能減肥影響了你的經期,因你之前體重是58而現在46-47。其實我都試過隔了一個月都無月經來,所以好擔心就走去看中醫。那個醫生把脈並問我在上一次幾時來過、身體有無出現其他變化同不舒服?我同他講自己常感到很緊張及不安,因自覺每次來經期都流量非常多﹝由發育至現在來經期都要用衛生巾和"思高牌"長條廚房用的衛生紙﹞,要經常到洗手間更換很不方便!因此一想到這樣就慨嘆為何女生有月經來,真的很不想它來,甚至想以後都不來還好呢!但那中醫告訴我必定要去除這個觀念,因它是女人天生的性質。若果隔了兩至三個都不來經期,大有可能是子宮、輸卵管、卵巢出現了問題。他建議我首先放鬆心情,並準時吃他開的溫和調經的中藥,少吃生冷的食物、飲料及水果。 你可以去有良好信譽的中醫診所,我看那個中醫是「卓健」。網址是 https://www.qhms.com/qha/zh/cm/index.jsp 當然他們也提供一般及專科醫療服務,你可click 上去參考各項資料。如果你有需要的話,可要求他們幫你轉介到公共或私立醫院作詳細身體檢查。希望這些能幫到你並祝你早日康復吧!

其他解答:

有可能係減肥導致荷爾蒙分秘出現問題~ 你試下去睇第二個中醫~ 仲有你個人會唔會好易緊張架~ 咁樣都會搞亂荷爾蒙分秘~~~~~ 如果係,盡量放鬆自己啦~|||||我都係16歲,但係都未試過你o既情況,你咁耐都無o黎而且仲睇咗中醫都唔得,真係有啲擔心,而且你仲打過通經針,我諗你一定要去睇西醫(婦科),月經對女仔好重要o架,你要好好咁睇醫生,解決這個問題呀!要盡快呀!|||||再問中醫,你定要看醫生.減肥有可能影響

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 ohe09nz81r 的頭像
    ohe09nz81r

    ohe09nz81r的部落格

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()