標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有咩牌子既潔面液好?($50之內)

發問:

我之前用過clean&clear同埋biore既潔面液.. 但發覺2隻都唔好都唔好.. 洗完塊面之後好乾.. 唔知有咩牌子既潔面液好呢?($50之內) 更新: 唔要垃圾廣告!!! 1見到即檢舉!!

最佳解答:

好用的護膚品^3^(超多,) 詳 盡 資 料 : http://forum.cyberctm.com/forum/redirect.php?tid=85279&goto=lastpost 而好用的護膚品^3^ 個人認為只要適合自己的皮膚,無論平貴都冇問題。有時想深一層,我們動不動用千多元買那些貴牌子的化妝品,可能有一大部份都送了給那些代言人、廣告商和化妝品公司高層呢!不過,我不會買一些不知名的產品的! 我呢排用曬我手上既 "貴野", 跟住試下用Cheap野 (即係通街萬記屈人寺甚至八街都買到果d), 真係估佢唔到, 果然唔差, 所以我以後都唔一定用貴野, 間唔中夾埋d cheap野黎用, 慳番唔少呢! 1. Eversoft 牛油果潔面膏 (好似around $20) (爛面救星) 2. Pond's deep spa 卸妝油 ($65.90) 雖然水質重d, 但絕對能卸妝卸得乾乾淨淨。 3. La Vie Eye cream 日夜裝 (around $140), 阿歐陽妙G做代言果隻, 雖然佢搽完唔係即刻冇左黑眼圈, 但都OK, 搽完覺得同搽賣幾舊水既冇咩分別, 起碼搽完唔乾先, 反正大家都冇咩料到, 可以慳d。 4.ISQUEEN 面膜 , 有好多精華素, 好補濕保(hk$88) 5.LOREAL RE-FINISH 一set卓悅賣$128,我覺得個scrub真係好勁,磨完好滑.個cream都幾潤. 6. missha 提子味yogurt pack $40,去黃去暗啞,用左兩星期膚色均勻左,有光澤左. 7.Avon cleansing oil $70 (o個日o係朋友度用,好舒服,好乾淨,不過而家o係街買唔到,西九龍G/F,順禧銅鑼灣中心21樓~朗豪坊有售) 8.Avon maximum hydrating gel $80(勁保濕,可以當mask用,又可以當日霜或晚霜,勁好用!!!!正過H2O+) 9. Missha海洋補濕噴霧($40 70ml)補濕收毛孔.噴頭髮噴面都得. 用o左幾次之後d毛孔已即時收細. 簡直係勁! 10.卓悅"美肌水"紙mask ($45 3X幾片)補濕.我會成包放落雪櫃, 每日敷一塊又補濕又收毛孔. 最緊要係激平! 11.Certaphil 超級勁防敏感洗面, 好乾淨…好用$98蚊好大支既 12. 保濕你可以用Missha條橙色Line, 佢有支日頭搽既, 抹完爽膚水就可以搽佢, 搽完之後就可以搽防曬同化裝。 呢支野都好濕下架! 13. 好滑既精華, 又係Missha橙色Line, 好似140蚊左右, 真係搽完滑到Sin手! 我就通常夜晚搽, 搽完爽膚水之後搽完eye就搽佢, 之後搽番night cream就得。 14. missha-SPF35度防曬, 質地唔錯又唔lup喎! 75蚊咋!! 抵過我去醫生度買, 我以前o係醫生度買既防曬SPF30都要120蚊。 15. Missha既Rose Water Fresh Touch Base, 佢質地好滑, 粉紅色既, 搽完之後面色會精神d, 仲有好香既玫瑰花味, 正正正! 16.Misssha -海洋補濕噴霧($40 70ml)補濕收毛孔.噴頭髮噴面都得. 用o左幾次之後d毛孔已即時收細. 簡直係勁! 17.Watsons屈人寺自家出果隻"倍潤護手霜"好潤好滑, 我朋友出trip去上海都係靠佢, 最緊要係cheap! 只係$6.9/60ml! 比起Netrogexxa, 冇分別! 18.Yukeido 極品羊胎素胶原美白面膜 ( 卓悅賣$100蚊) 佢話可以淡化黑色素,減小幼紋,收緊毛孔,我覺得補濕功效唔錯,早兩年D friend 話D日本妹响duty free掃貨 ,最近見到咪試下,好過 Olay or Netrogena D Moisture mask ~~ 好潤,超多精華~~~同skii的差唔多~~ 19.詩萊雅黑頭導引液。好work。在部份萬寧有得買。我買時$49.x。 我一直用黑頭紙和眉除黑頭,但有些黑頭因為太橫固和封閉所以除不到。用完這導引液黑頭就浮晒出來,不過要自己再用工具清理,但只是用了一次,鼻頭已白靜和平滑許多,一星期做一次﹗

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()