標題:

請問點解我jj有毛?

發問:

點解我jj有毛? 我而家先11歲咋.. 我好驚 點算 洗唔洗斬左d毛? 而家得十幾條毛 好樣衰-- 好想斬左佢..

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

唔洗驚 11歲開始生都正常呀 唔好斬左d毛 等佢自己正常生就ok 你有冇覺得你jj長左粗左呀?

其他解答:

男仔jj有毛好正常 個個男性都有 反而你第時做愛比你女友見到你條jj無毛 反而比人笑|||||這些事情非常正常,因為這是男性的生理現象,你已經快了,我還有半個月就12歲了,還沒有毛.......|||||斬jj ? 咪斬啦,有用架 留返肚餓果陣食啦|||||^^ 我都係11歲開始有~ 唔駛剪呀!~~慢慢會出齊架啦~~時間問題姐~~ 另外會慢慢變得粗大 @.@
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()