close
標題:

law英國大學問題20點...urgent!!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想係英國讀law and business, 想係以下大學讀: University of Liverpool (BBB) (吾系LLB)~University of Leeds(AAA)University of Hull(ABB)自問冇AAA(alevel)既成績..最多ABB咁上下..(簡Leeds都系試下架咋).. 我可以簡多兩間...不過吾知邊度好...我係Blackpool住, 吾想去到d咁遠既地方~ e.g. london,scotland,wales...想報埋Keele University, 但間大學讀law好唔好?同埋..仲有d咩大學可以介紹比我呀? thanks! 顯示更多 我想係英國讀law and business, 想係以下大學讀: University of Liverpool (BBB) (吾系LLB)~ University of Leeds(AAA) University of Hull(ABB) 自問冇AAA(alevel)既成績..最多ABB咁上下.. (簡Leeds都系試下架咋).. 我可以簡多兩間... 不過吾知邊度好...我係Blackpool住, 吾想去到d咁遠既地方~ e.g. london,scotland,wales... 想報埋Keele University, 但間大學讀law好唔好? 同埋..仲有d咩大學可以介紹比我呀? thanks! 更新: 多謝你解答, 我最後簡左keele+nottingham trent做第4+5 choices :) 我唔洗考ielts因為我吾系international student~ 所以先想住近d屋企haha...

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] University of Liverpool (BBB) , University of Leeds(AAA), University of Hull(ABB), 自問冇AAA(alevel)既成績..最多ABB咁上下.. (簡Leeds都系試下架咋).. 1) 我可以簡多兩間...不過吾知邊度好...我係Blackpool住, 吾想去到d咁遠既地方~ e.g. london,scotland,wales...想報埋Keele University, 但間大學讀law好唔好? >> 講真, keele 讀law 就唔係太出名既, 但係如果你冇咩choice 的話, 都可以揀埋佢既, 而你都可以睇下leicester, southampton 等. 但因為只有abb 係難d 入到一d 好既大學讀law (因為而家再加上有個a* system). suggest 你早一d 考ielts, 因為你apply 得law & business 呢, 佢地一定會睇你既ielts 既, 最好有8分以上, 咁先可secure 到你個位既 >> 個人覺得地區唔係一個問題 (c.f吾想去到d咁遠既地方~ e.g. london,scotland,wales...), 只要間學校讀law 係唔錯既, 比著多, 遠一d 都會去既, 你寧願間學校冇咁好, 但係近你, 定係間學校好好, 出到黎機會都多一d, 但係遠少少?! 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()