close
標題:

邊度有得買??(急!!pls)

發問:

邊度有得買""玻璃紙"""?? 幾多錢?? or一d好似鏡既紙呀?? thx!! 更新: 可以俾埋地址我ma?? 更新 2: 最好近中環~cwb~~因為我住上環

最佳解答:

Hi, 去呢道啦好齊架, 瑞祥洋紙文具有限公司 地址: 九龍旺角上海街667號 (近弼街交界).

其他解答:

普通既文具鋪都有你所要既紙 而且也有不同類形既紙 至於價錢都唔係好貴 一種色的玻璃紙幾蚊都可以買到 如果你想要一些好似鏡既紙 你可以去文具鋪問下人 又或者自已親自去搵下 因為我唔係好清楚你想要既係邊種紙 仲有,對唔住我唔知上環 有無個d紙買嫁 我住係新界,唔係禁清楚上環 d地方 所以你自己都係努力搵下la

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()