標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

點解我的JJ好多時都無端端扯起,我冇去想D淫野?

發問:

點解我的JJ好多時都無端端扯起,我冇去想D淫野? 我有兩次同D女同學去游水,我條JJ無端端扯起,好激突,比佢地發現,幾尷尬,有冇辦法可以減少扯旗既次數? 佢地仲用手摸我條JJ,佢地仲同其他同學講(其中有D係女同學),我條JJ又長又大碌,好尷尬,有冇辦可以停止佢地唱我? 有個女同學,佢就係其中一個摸我JJ的女仔,而佢係摸得最多次,佢久唔久又摸我條JJ,佢昨日又摸我JJ,佢係唔係鍾意我呀?

最佳解答:

青春期精力旺盛姐,多d做運動啦. 佢地唱你,你味同佢地講: 你條jj有冇咁大條呀?冇就收皮啦! 個女仔可能係鍾意你, 如果佢咁鍾意摸你條JJ,咁你味摸番佢,大家happy together囉* *如果條女個樣都ok既

其他解答:

咁係因為你條jj有自主意識 佢e家唔乖喎... 咁我諗..你可以學馴獸師...用鞭黎馴服佢既 好似話越大力越快見效架 我諗個女同學淨係鐘意你條jj 如果你都對佢有意思...咁就割茖黎送俾佢啦 女仔都好鐘意男仔送野架
arrow
arrow
    全站熱搜

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()