標題:

大 長 JJ 男仔

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

上月同幾個老友去游水 更衣室無意比佢地見到我條粗長JJ 我勃起時約有15cm 幾多毛 同經常性處於興奮狀態 他們話我條JJ點解甘長 有無秘訣 想我教佢地點樣增大JJ@@ 唔知有無女仔想睇下?

最佳解答:

i love to see it. when can i see? can i go to yr home to see it? or u want to send it to my e-mail? i am free. i am 17 years old, live in tai po. G can u give yr phone number me?

其他解答:

我想睇下呀!!! 同你一齊裸睡同沖涼 你幫我自慰得唔得呀??!|||||我都想睇下!!!!!!!!!!!|||||當然唔會有女孩想睇啦!!!!!!!
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()