標題:

有結局嗎?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我同左一個人一齊...佢今年38歲... 我21歲... 佢有一個女朋友已經行左差唔多3年... 佢女朋友都係22.23歲... 我同呢個人一齊左2個月... 到底我應該可以點? 我為左佢放棄左一個對我好好ga男朋友... 更新: 我唔捨得個男人呀... 我同以前個男朋友一齊... 根本個心都只係唸緊個男人...

最佳解答:

一定冇結局~~~ 你細心d諗清楚啦,你得21歲咋,佢已經38歲啦!!!! 你地之間一定會有代溝架,只係問題未出現咋~~~ 而且,佢都有個22.23歲女朋友啦,仲要搵你!!! 甘就好明顯係佢剩係鐘意d嫩口嘅女仔啦~~~~ 你同佢一齊,你將來都會大過架,你又可以難免佢唔搵第2個咩? 佢可以背住佢gf同你一齊,將來都可以有第3,4,5個................等等!! 唔捨得都要放棄架啦,有時鐘意一樣野唔一定要擁有架嗎!!!係咪??? 你放棄左而家個bf,將來一定後悔架!!! 如果,你同番你bf一齊,佢都仲肯同番你一齊,你就真係應該好好珍惜啦~~~

其他解答:

Give up the man and 搵返以前ge男朋友!!!!!!
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()