標題:

感覺自己好黑仔...33歲了....好無奈!

發問:

我自問自己都幾高大,行出來都比人感覺唔錯既!唔明點解現在都好loser?我本身有做開其中一行業都6-7年,成績基本係人都會認同,但每次當有機會可以升上去既時候,通常都會發生意外!如睇得起我既大老板突然轉去第2道,新既大老板唔理我.甘都唔更要,當比成績人睇,我之後升左做team leader助手太約2個月,心諗有機會升經理都應該到我啦.突然team leader升級要轉場令到條team要解散.....我就打回園形做反令仔......望住其他team既人話升就升..自己十分唔開心..因為升左既人都比自己差!其實都唔只哩2次...之前都升左做team leader助手...但哩個team... 顯示更多 我自問自己都幾高大,行出來都比人感覺唔錯既!唔明點解現在都好loser? 我本身有做開其中一行業都6-7年,成績基本係人都會認同,但每次當有機會可以升上去既時候,通常都會發生意外! 如睇得起我既大老板突然轉去第2道,新既大老板唔理我.甘都唔更要,當比成績人睇,我之後升左做team leader助手太約2個月,心諗有機會升經理都應該到我啦.突然team leader升級要轉場令到條team要解散.....我就打回園形做反令仔......望住其他team既人話升就升..自己十分唔開心..因為升左既人都比自己差! 其實都唔只哩2次...之前都升左做team leader助手...但哩個team leader係第2道轉來,當初我本身既經理同我講話叫我跟佢..因為佢地好fd既,甘我升左助手日後就會易d升上經理,但點知哩2兄弟反目,最後屈我無間道要轉反去第2 team.......無奈! 最後我現在沒有再做工作2年了...心情好差!因為好多野好黑! 我一直都係璁明,咩都識,口才了得,高大,行出來都比人感覺唔錯既!但最後落得如此下場!我本來都是一個努力正面既人...但當每一次做咩都唔成功,但右唔係自己能力唔比人差既情況下,我心裡到了忍唔到既地步...! 我可以點做? 哩2年我試過自己攪生意,右係未開好個頭就黑仔都無曬d本(哩d唔多講,黑仔起上來真係咩都會發生) 33歲了....自己都自閉左2年無見朋友..朋友都唔多,因為比人感覺係工作上既敵人or別人既情敵!女仔朋友會多d既,但可惜現在無錢唔敢見人! 試過搵其他有機會發圍既工作做..但好多都要人事先入到行...........好灰!身邊連一個支持自己既人都無!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有時晌辦公室要玩下手段, 先能夠達到某d目的...雖然我自己都唔建議玩, 因為實在係好費神同費時... 實事求是係上策, 要玩手段前你要睇下你晌公司ge價值有幾多先, 若果冇乜ge話就玩尼都o徒氣! 所以第一件事, upgrade左自己先, 晌公司實踐左自己價值, 然後再諗下策略, 點去玩呢個手段...(註:工作表現好唔等於對公司有價值)...若果公司覺得你可有可冇, 而你個專業晌呢行又係非常易搵的話, 咁我勸你, 唔好玩呢個手段啦, 因為你冇bargaining power, 點解決呢? 唯有...一係轉工, 一係轉行... 講番手段, 我個人認為, 若果你真係對公司有價值的話, 你要做一d對公司有建議性ge野, 然後設計到你quit呢份工時冇人有能力去pick up到, 到時你手上有籌碼, 大家就有計傾...開左個頭比你, 往後點處理我就唔多講, 點樣去處理得體又為自己爭取到名聲, 始終要靠你自己功力...good luck! 老實講, 我都係33歲, 已經係cell head啦, 雖然有幸捱到呢個位 (有時付出唔等於收入, 所以我話我自己有幸), 但到你上到尼又有第二d困難同唔如意ge事ga姐...好多事, 都冇得好講, 唯有靠自己實力加處理技巧...畢竟都做左咁多年野啦, 出到尼要睇住條路走, 有時要學識轉膊... 朋友對我尼講好重要, 有咩事我都唔會封閉自己, 因為咁做只會令到自己少左好多條發洩情緒或舒緩ge途徑, 又解決唔到問題, 況且當自己有問題時搵多d人講下, 可能佢地又會比到一d自己未諗過而又可以幫到件事ge野呢!! 一個腦永遠諗唔晒ge...正面d!! 若果因為自卑, 覺得自己冇用而唔見朋友, 咁係你自己ge問題啦, 真正ge朋友唔會因為你冇用而離棄你, 否則呢d所謂ge朋友要唔要都罷...總之一句到尾, good luck, 做人處事係冇學完ge一日, 我而家都係學緊野姐...見到你咁灰就同你分享一下...

其他解答:

記住 '天將降大任於人也,必先餓其體?,悚其筋骨" 千萬不要放棄,自己連自己都放棄,就是輸. 女人還有很多不是貪錢的,你只要不太計較外表!!!|||||好明顯,妳既事吾關黑吾黑仔事, 根本就系妳自己冇能力,又以為自己好掂,打工升吾到職,做生意搵吾到銀, 根住就以為個天玩妳,熟不知系妳自己玩緊妳自己.
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()