標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

”唔知點好”48歲 連續不停黎經 有時候流好多血 請幫幫我!!

發問:

不停咁黎經 有次訓訓下 不停咁留血... 請幫幫我好嗎?我可以做d乜 我有睇過醫生 佢叫幫做刮官檢驗 同 放大鏡唔知睇咩 但兩樣要收2萬幾 而且如果檢驗到有問題做其他手術又要 好多錢 我經濟真的真的不容許 我可以點做 唔知點好......

最佳解答:

你可以試試找個普通的家庭醫生寫封介紹信給你轉介去政府,或者去家計會,還有政府醫院內有個月經紊亂科的,你可以在平日上午的非繁忙時間去那些較少人去的醫院(如北區醫院)急症室看急症,他們一定會寫信命你往你所住區域的醫院排期的,希望可以幫到你

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()