標題:

好驚有野發生....

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今日放學個陣食完粒糖之後睇錯左將張糖紙掉左落燒元寶個d筒個到-(紅色個d) 之後我好驚..我不斷咁希望佢原諒我....我話我細路仔唔識野希望佢原諒我1次咁大把. 我以後都唔敢. 神.,我祈左禱. 觀音我都拜左. 我仲係凝住凝住驚有事發生. 我可以做d咩黎令我安心d? ...我未必搵得返個個燒元寶個個筒. 我真係覺得好對唔住佢地 我到底可以點? 我會唔會有咩事發生or厄運?? 好驚

最佳解答:

心理作做!不用怕 2007-06-01 18:41:15 補充: 係心理作用

其他解答:

人生必有犯錯;正所謂:"聖人都有錯"!最重要的是自己的行為自己要清楚明白自己做了什麼!自己知道做錯,以後不應再做同一錯事,{不要明知故犯},這是最重要的.關於對神鬼的"冒犯";其實是主要是你將來的"人生行徑"怎麼樣而有很大影響的,你睇[明朝]開國皇帝[朱元璋]亦曾經用"掃把"打過寺院內的佛像;但他後來的表現是:勤奮,勇敢,有大志....當然!如果他的表現是:"嫖賭飲盪吹"的話?咁!你認為[神,佛]會否對他的過往犯錯原諒嗎!?...其實[神,佛,主...]各宗各派的{神}都是十分[寬大為懷}的.只要"犯錯"之人不要故意行惡,從今向善,樂於助人,積極人生....將來你的前途必是光明遠大的,就算遇到困境都能迎刃而解的....|||||你唔駛咁驚o既~! 只是一張糖紙是無問題的, 因為不知者不入罪, 小孩子是會常常做錯事的, 不要太緊張件糖紙o既事, 只要下次不再這樣做就可以了. 2007-06-02 15:56:05 補充: 放心啦~! 你唔會發生厄運的, 唔駛咁驚o既~! 唔好自己嚇自已啦~!|||||不用怕,我都成日甘架啦。|||||唔會有咩事發生|||||咁就要睇你好唔好彩la
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()