標題:

關於夢之歷險第49lv時空石 (20點!!!)

發問:

由於我知道哼可以在49時拿,所以我升50lv去打49時,當我第一次完成 49時居然要做多一次,而且隻哼無跟我,我有個fd都係咁,到底這是咩一會事???

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我49lv果陣都都咁 你打羸左一次 打左49時之後 個系統有問題 要你打多次 你就要打多次至拿到哼

其他解答:

梗係唔係la...隻哼係49lv..你要高過隻哼先可以拎到+..我59lv....你都有問題既!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|||||隻game之前好似有好多bug- - may be 係好似上面個位禁講,要打2次啦|||||因為49LV係要連做兩次(任務要做兩次) 之後先比你囉哼
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()