標題:

相機新手想買數碼單鏡反光相機

發問:

我對e類型o既相機咩都唔知 係我呀媽想買返部 佢係想要專業果隻,黑色一大舊果D 我想問數碼單鏡反光相機係唔係上面講果隻? 數碼單鏡反光相機又同而家Olympus等等果隻可換鏡頭式數碼相機有咩分別? 邊隻好D? 有個fd買左可換鏡頭式果隻 好似都ok 但係呀媽話想要D好D o既 咁其實佢地差幾遠? 有咩好介紹? 鏡頭呢? 唔好過一萬 再平小小 更新: 可換鏡頭式 同 單反 邊個牌子比較好? 係唔係個個牌子差唔多? 更新 2: 如果想影多D唔同效果係唔係要搵隻最多效果比你選擇果隻? 可換鏡頭式 同 單反2隻分別邊個相機/牌子好? 可換鏡頭式我睇左olympus同sony好似olympus多D? (我知我問左勁多問題) (希望你地可以幫我答下啦><) (唔該) 更新 3: 同埋我都想睇下邊D相機有果D咩效果之類 我個fd果部olympus有果D咩焦柔效果 係部部相機都有得玩e D定咩? 我個親戚介紹Nikon D7000比我 有冇果D效果嫁? 更新 4: sor應該係D3100

最佳解答:

一般稱單鏡反光相機,即是可換鏡頭相機,市面平過一萬都有很多選擇;部份會跟Kit鏡,連同機身一同出售,適合初踏入單反一族.若非可換鏡頭相機(疑似單鏡反光相機),其實稱為半專業相機 prosumer 相機,是不可以換鏡的,但相對靈活方便又有專業味道. 單鏡反光相機又以 Nikon 及 Canon 為主流, 其次是 Sony, Pentax, Samsung…等. 其實各有優點長處,並非單看相機本身,其鏡頭配件,靈活方便及自己拍攝的類別等都有不同的選擇;可以請教用開的朋友 Olympus 及 Sony 我個人是覺得 Sony 會比較好,其實兩者都是輕裝的,最適合負重不多的影友;由其是 Olympus !! 以上呢個網站看看,有很多比較的 : http://www.dcfever.com 希望幫得到你

其他解答:

而家好多中老年人士都喜歡用攝影作為嗜好。 但購買相機最好要適合自己嘅程度。 雖然只要有錢, 你可以買任何相機,但專業用相機係適合專業人士用, 如果未入門嘅人士都會用專業相機, 係嘥咗部機, 同埋浪費金錢。如果想用專業相機, 可以慢慢學, 慢慢實驗, 到自己有專業人士程度至用。 黑色一大舊果D可以係數碼單鏡反光相機, 多數數碼單鏡反光相機都可以換鏡頭, 但時時換鏡頭就會俾啲塵入咗個相機裏面。而且不同鏡頭係根據你要影嘅物品同各種環境而用, 唔係可以換鏡頭就好啲。 所謂特別效果唔係多啲好過少啲, 你要學識在咩條件下用。亦可以在下載在電腦時用各種軟件修改。影靚相係一種學問。 黑色一大舊果D相機有好多種, 有啲可以俾初入門嘅人士用, 亦有為半專業人士同專業人士設計。 Olympus 係專業製造相機嘅公司, Sony 唔係。 我非常贊成你去 http://www.dcfever.com/ 去睇下相機心得同討論區部份, 都有人問你嘅問題, 而且會得到專業嘅答案。 2011-02-21 04:14:08 補充: 建議: 你可以睇下你親戚朋友邊個個相機個樣靚就買嗰個。 因為: 1. 你想買黑色一大舊果D相機都係因為佢地有型。 2. 如果你阿媽用到邊度唔識都有人問, 同時你都可以學到野。 2011-02-21 04:17:58 補充: 等你阿媽用到咁上下就自然知道要點樣 Upgrade。 同時如果佢擰住個機周圍影相就會有人走埋嚟自動教佢。 係有誠意嘅。|||||您好, 我推薦您一個網站,一個對手機設備,攝影設備最新產品價格以及產品評測的網站,上面還有很多實用的小技巧,常用知識。 http://www.digital-price.net 希望對您有用

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 ohe09nz81r 的頭像
    ohe09nz81r

    ohe09nz81r的部落格

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()