close
標題:

disney..公主系列..定係..小魚仙靚d??

發問:

disney公主系列靚d, 定係disney小魚仙靚d?? (請講埋你係男/女) for notebook用.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我係女~ 如果係我立場睇 disney公主系列靚d呀~ 2007-12-28 19:15:54 補充: disney公主系列係靚d呀~

其他解答:

I am a girl 這這些野很難說的,不一定全部人也喜歡小魚仙的, 我就喜歡迪士尼公主系列多D……因為我喜歡茉莉公主和貝兒公主多d...... 不過有一點可以確定試就是大部份人也喜歡(艾莉奧)小魚仙的...... *其實迪士尼公主系列也含艾莉奧公主(小魚仙)的* hope can help you|||||小朋友(女學生)就一定係公主系列 我自己(女)就係小魚仙|||||我係女 我覺得disney小魚仙靚d,因為佢夠特別,又係靚女,而下身係魚@_@|||||disney公主系列靚d! I am a girl.
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()