標題:

西貢三育中學

發問:

西貢三育中學好唔好??比較注重學業定體育呢??同埋,請問有冇呢間中學既校規??Thx

最佳解答:

我是三育中學今年的中五畢業生. 我覺得該校很廢.不是我想踩,而是真的.三育的老師一味只識吹水,平時上堂勁吵都唔出聲罵人,因為d老師一出聲話人,學生就會即刻講粗口,爆粗串番老師.所以d老師都費事理, 其次,d老師上堂多數又唔教書,好似我今年中史堂,阿sir都無咩點講過,日日都叫我地番屋企自己溫.唉,如果自己溫都識咁要老師做咩??數學又係咁,1堂40分鐘,起碼20分鐘都係度吹水,都完全唔講書!!d老師真係白拎人工. 另外,三育的確有很多課外活動.不過都好廢下.例如中文學會,數學學會.....呢度好鬼悶,一係就義工,再唔係圖書館管理員,圖書館管理員要做好多野, d主任成日蝦新人,叫佢地搬呢樣搬果樣,勁辛苦!!!又或者籃球隊,足球隊,但呢d要識老師先入到,即係要同老師擦鞋.我去年試過,明明我籃球隊打得好過佢地,但都唔選我,因為我同d老師熟. 最後,三育的老師唔止怪,d學生仲怪.個個好反叛,好唔讀書.平時一放學就會食煙,有時訓導主任見到都唔理,因為d訓導主任驚學生會爆粗串人.d訓導主任真係勁費,咁都驚.....d學生又跟風,見邊個係大佬就同邊個做fd,人食煙又跟著食!!!唉,我真係無眼睇.. 其實如果你的成績唔差,千萬唔好選呢間,我以前就係唔知先入左呢間野,今年終於逃離魔掌.希望你唔好步我後塵.我真的沒騙你,唔信你可以即管試下.通常面試時校長勁有禮貌,我當年就是這樣被騙進去的.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()