標題:

SHE'S THE ONE歌詞

發問:

[ SHE'S THE ONE ]歌詞+番譯 唔該~ 更新: Robbie Williams 個首 唔該..我想要埋番譯....

最佳解答:

http://www.youtube.com/watch?v=6L9ls8ml_kY&mode=related&search= Robbie Williams - She's The One I was her she was me (我是她 她是我) We were one we were free (我們是一人 我們是自由的) And if there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) And if there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) We were young we were wrong (我們很年輕 我們曾經犯錯) We were fine all along (我們相處得很好) And if there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) When you get to where you wanna go 當你到達你想去的地方 And you know the things you wanna know 更知道你想了解的事情 You're smiling 你便在微笑 When you said what you wanna say 當你說出你想說的話 And you know the way you wanna play, yeah 更知道你想演奏的方式 You'll be so high you'll be flying 你便在很高的地方 你便在飛行 Though the sea will be strong 雖然大海將是很強的 I know we'll carry on 我知道我們會繼續 'Cos if there's somebody calling me on (因為如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) If there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) When you get to where you wanna go 當你到達你想去的地方 And you know the things you wanna know 更知道你想了解的事情 You're smiling 你便在微笑 When you said what you wanna say 當你說出你想說的話 And you know the way you wanna play, yeah 更知道你想演奏的方式 You'll be so high you'll be flying 你便在很高的地方 你便在飛行 I was her she was me (我是她 她是我) We were one we were free (我們是一人 我們是自由的) And if there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) If there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) If there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) Yeah she's the one (Yeah 她就是那位) If there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) She's the one (她就是那位) If there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) She's the one (她就是那位) If there's somebody calling me on (如果有某人告訴我) She's the one (她就是那位) She's the one.(她就是那位)

其他解答:

http://www.purelyrics.com/index.php?lyrics=mdoeukhd 你去以上個網就有ga la!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()