close
標題:

我部notebook 的大問題≦高手請入

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我部N.b 的型號: acer ASPIRE ONE機齡; 8日=.=<好慘>問題<好詳細>:部機買左剛8日,又未中過毒∮,但係而家一開機雖然都正常 , 入完合password後,登入左,都仍然冇問題,但係一入到去,就有以下問題:1. 個防毒軟件(NOD32)個icon 唔關閉≦即係在正中間那個≧2. 個工具列完完全全lag 曬,成日有個流豆,連禁開始都禁唔到3. 因我部N.B細,所以冇CD reader... 顯示更多 我部N.b 的型號: acer ASPIRE ONE 機齡; 8日=.=<好慘> 問題<好詳細>:部機買左剛8日,又未中過毒∮,但係而家一開機雖然都正常 , 入完合password後,登入左,都仍然冇問題,但係一入到去,就有以下問題: 1. 個防毒軟件(NOD32)個icon 唔關閉≦即係在正中間那個≧ 2. 個工具列完完全全lag 曬,成日有個流豆,連禁開始都禁唔到 3. 因我部N.B細,所以冇CD reader ,所以連boot機碟都load唔到 4.入唔到控制台!入唔到所有嘢 ,lag曬 嘗試過的方法: 1.等............(唔得) 2.開機禁F2 ,入acer 原廠個menu〔唔得) 3.禁F8,入安全模式〔唔得) 救命呀,乜都唔得 thx 解答 更新: 如果你答到我,我開多3個post 送60點俾你!真的! 更新 2: What is recover key??

最佳解答:

以下有3個解決方法 : 1.有很多公司有10-15天換機保証,你快D攞番去換個部 2.你應該有個recover key(有些是F11或其他),你睇說明書 3.洗機(一定要有windows 隻碟) Windows XP重灌安裝教學(附圖)[新手必入!] http://computer.uwants.com/viewthread.php?tid=4198697&extra=page%3D1

其他解答:
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()