標題:

EF留學團

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問有冇人讀過EF留學團,還要home stay的,起初的時候你們會怎樣擺脫一些語言障礙呢? 真的溝通不到的時候,你們會怎麼辦呢? 本人欲想報EF留學團,但驚自己溝通唔到,請幫忙...

最佳解答:

-講到EF, 我真係勸你唔好跟EF去! EF 絕對唔會幫到你... -事源我F4暑假同同學跟EF(through學校搞嘅遊學團)去過Gold Coast 。短短2星期嘅遊學團,得40個人, 有11個人(計埋我)頂5順要換host family!!! EF host families 質素真係好參差... -我同3個fd一齊住。個host family 係得2張單人床同2張被俾我地4個人,識計數嘅都知即係要2個人迫埋一齊訓同一着[單人床]share同一着被,好過份!!都唔知點訓! 同個host講,佢超冷淡話”I only have these” (當初EF承諾過1人1床,連咁簡單都做5到) -E個都未係main problem,最重要係---間屋冇暖氣冇地毯夜晚隻腳直頭好似抽筋咁震凍到痛!要知道EF出發前同我地吹 "GoldCoast冬天都好暖架~” 事實係Gold Coast冬天(即HK夏天)夜晚得4、5度好平常, 就算平日下午都好凍好大風而且好快入夜, Aus時間5:00個天巳經全黑哂。我地就係咁俾EF呃帶左好多短袖杉,連d好高大嘅男仔都凍到震。我唔明点解EF唔同我地講係咁凍囉! 驚我地一早知道冇陽光與海灘就5參加!? 我地4個夜晚凍到完全訓唔到,隻大脾直頭好似抽筋咁震凍到痛, 好慘...於是同EF反映, 點知EF同個host講話我地complain佢乜乜乜, 之後嗰晚簡直係惡夢, 個host勁惡仲鬧我地,真係好驚好驚! 仲有間屋平日跟本冇人住,好多塵、入面好空洞,佢連嗰部電視点開都唔知! 好奇怪囉... -除左我地,另外2個fd嘅host竟然冇車接送返學放學!(當初EF承諾過包接送) 每日要步行45鐘返學45鐘放學來回共90分鐘! 同EF講, 屈机嘅澳州EF staff話”Walking is the culture of Australia. You should learn it” (行路係澳州嘅[文化] ) -仲有EF host family嘅英文分分鐘比你差! 有個同學嘅host係匈牙利籍、有個係菲律賓籍、有個係古巴籍…等等。 唔好講d host英文文法亂嚟你學唔到英文咁高深住, 佢地話係直情聽5到個host噏乜, 完全溝通5到。 - d host family好少主動同你傾計(亦都好似唔多願意), 就淨係成日叫你watch TV watch TV... (唔單止我地係個個嘅host都係咁),佢地好計較$ 兼真係唔係你想像中咁熱情 ; 仲有絕大部份EF host family都係單親獨居女人, 完全冇"family”氣氛, 5好諗住会一家四口樂也融融嗰隻feel. -星期日嘅Day with Host Family, EF話個host會帶你去周圍玩一齊共眾天倫樂繽紛,。實情係: 我地9:00am俾host放低喺個shopping mall,佢話5:00pm先嚟接返我地..最驚訝嘅係---我地喺個shopping mall見到好多我地嘅同學, 原來大家都係同樣俾人放低朝九晚五Shopping ,明白嗎? -最後,你5好以為要EF幫你轉host family係件好易嘅事。佢地好似審犯咁問你野,好似覺得係我地搞麻煩咁。學校隨團先生幫手同EF傾, EF竟然同佢講”I don’t want to talk with you”… (下省1000字)…最後嘅最後, 我一開始講”參差”, 即係話有人個host family好好, 嗰個人正係校長個仔, 佢個host間大屋2層豪裝佢間房有plasma 跑步机個花園有2個泳池3架Benz日日輪流送返學放學! 你話EF安排到校長個宝貝仔住e個host係咪純屬巧合呢? Um…. 2008-08-15 02:18:00 補充: 希望我幫到你 =] 我唔想你好似我地咁慘...

其他解答:

食物質素差,天天吃不飽,家庭的人精神有點問題,經常當你沖沖下涼的時候關掉熱水器,搞到病左十幾日. 如果你想換寄住家庭起碼要等兩至三星期,每星期都要去追問結果,但是如果家庭不喜歡你,或家庭有甚麼問題要你搬,你就要在第二天立即搬. 如果你有投訴,下次換一間更差的寄住家庭給你. 寄住家庭不單只有你一間學校的學生,還有其他不知名的男人,一個女孩子就要小心了, 因為,所有寄住家庭的房間都沒有鎖的,完全沒有私穩可言,他們可以隨時入你房偷野 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!W3OeHxKYBRstBzQXTwBVmmqimw--/article?mid=17697|||||七年前,我都讀過EF留學一年,到今日都仍和host family 住, 我最開始時都一些困難. 但他們很好人,至於EF,本人不會對他有希望,在那一年間,根本得不到什麼幫助.
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()