close
標題:

曙光Ⅱ元氣特攻隊-----------HELP!!!!!!!!!~`

發問:

曙光Ⅱ元氣特攻隊ac 100%me 申請唔到............ HELP.............. email:wan1995315@yahoo.com.hk no 元氣卡 >_< HELP 更新: 如果ok的話,可唔可以help me 申請 ac thx 更新 2: 係因為話個電話號碼唔得........................ 更新 3: thx..................................^v^ 更新 4: 如果你怕麻煩,請你只替我申請曙光Ⅱ元氣特攻隊 AC ok~謝謝 更新 5: 我已經DOWN左曙光個程式喇. BUT未註冊個曙光ID. 但係當我註冊既時候. 有一欄話要[輸入手機號碼/電話] 我輸入左之後.打埋晒所有資料. 一禁ENTER.佢又話[請輸入手機號碼]. 但係我已經輸入左喇波. 最後我重新打又系咁. 打完又打. 香港AND澳門電話都打晒. 但係都係唔得. 有邊個可以幫下我呀. and other people too

最佳解答:

我幫你申請左,你試下得唔得

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()