標題:

我今件winter wear咩33好

發問:

我153.8cm 47kg 上身 thin 下身fat 大比最肥 小腿都好雞肉 我覺得我好難襯33

最佳解答:

wear過矢頭哥(小腿上,大比下)的dress, 腰long就wear t-shrit ,貝心毛線衣, 腰短就wear連衣裙(長袖)

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你係咪想型d,令d,fit d又健康d? 我知道有左個簡單又健康既方法啵! 我朋友本身肥肥地.呢排見佢fit左! 佢用左1個月減左10磅.其中9磅都係脂肪! 依家越來越瘦! 但係佢面色仲好過以前!好健康! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係網站既顧問幫佢改善身形, http://www.yourhealthyshape.com/betrue [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 而我好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 用左顧問既方法3個月增左9磅, 不過個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 同時仲令身體健康左,個人fit左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐!|||||上身穿著白色T-shirt,下身穿著long dress.要深色的.
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()