標題:

有無人聽過,學生發燒後48小時都不可返學?

發問:

有無人聽過,學生發燒後48小時都不可返學? 衛生署有無這方面的指引 更新: 我係網上搵唔到呢方面既資料,有無人可以提供比我參考?

最佳解答:

係衛生署比學校的感流指引內出現的.....但依家仲係唔係流感期....間間學校都唔同處理方法....唔公佈中括數字....又唔代表少左人中招喔....保障自己小朋友, 我都唔會比佢返學住....唔係驚佢傳人...係驚人地傳佢...病後身子較弱喔~!

其他解答:

我聽過,我間學校都係咁。衛生署都有這方面的指引。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()