標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

13歲仲有冇得高﹖

發問:

我而家13歲,仲有幾個月就14歲。我而家中二,就升6休班既暑假開始黎M~ 而家我155cm。我呀媽就156cm到啦,呀爸就好似係175cm高。我想知我仲有冇得高﹖有冇d咩運物可以高得多d﹖或者食d咩會好d﹖ 更新: 打錯左... 係升小6既暑假可始黎m

最佳解答:

高度發育時間問題 當妳/你們剛進入青春期( 身體開始發育 ),身體各器官都有不同程度的發育,有些是發育比較快些 / 慢些是難免的,可能出現大小不一的情況,亦屬正常,無需過份憂慮。 其實妳/你們的身體發育是與遺傳有關,妳/你可以比較妳的直系親屬( 父母、兄弟、姊妹 ) 的高度 ,便知道妳/你的身體發育是否和遺傳有關,雖然身體發育和遺傳有直接關係,但後天也可以有一些補救方法,多做一些運動,如打籃球、游泳、跳高...等田徑運動,肯定對妳/你們的身體發育有一定的幫助 ( 每天要有充足的睡眠,如果睡眠不足,怎能有精神和體力做運動呢?因此間接影響身體增高的機會 ) ,未經醫生處方,不可胡亂服食一些增高藥,以免影響身體正常的發育。 當男孩子的第二性徵開始時 女仔發育較早,所以好多時到18歲左右就差不多發育完成,高度冇乜變化,但男仔發育比較遲,所以到左20-21歲先叫做發育完成! 不過身高同遺傳都有關係o架, 你睇o下你父母o既高度就大概估到自己有幾高,依家小朋友營養好,一般都比父母高出三四吋, 如果父母都屬於矮小o既,就要睇下D叔伯,舅父阿姨甚至阿爺阿麻有無高人喇!有的話重有個chance. 試下多做運動尤其係需要彈跳o既運動及多吸收鈣質都會對增高有幫助o架! 你們的鬍鬚、喉核、體毛 ( 腋毛、陰毛....... ) 開始長出來及身高會有大幅增加,體重亦有明顯增加.....等等。 當女孩子第二性徵開始時 她們的乳房開始脹大、體毛 ( 腋毛、陰毛....... ) 開始長出,身高會有大幅增加,體重亦有明顯增加及開始有月經.....等等,但月經開始後, 身高增加的速度會比較減慢。 妳/你們何時進入青春期是個別不同,是和先天遺傳,及後天的生活環境和食物有關,熱帶的兒童比較寒帶的兒童早熟些,因現在香港的生活富裕,營養充足,一般兒童都趨向早熟,但亦有些是遲熟的,一般都是大約 10 至 20 歲間開始發育,所以妳/你們不必擔心這問題。

其他解答:

黎m後都會高..只不過會慢d..後天補啦.|||||發育時期多數係14至到20歲左右 發育最多時期多數係16歲d個年紀
arrow
arrow

    ohe09nz81r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()